29 October 2008

XYB:3rd G7 - xpdc ke Yong Belar

Pada 24 hingga 27 Oktober 2008 yang lepas, kami telahpun menamatkan aktiviti mendaki ke puncak gunung Yong Belar di Perak.
Seramai 39 peserta menyertainya, terdiri daripada Staf UTeM, Pelajar dan kenalan luar. Tapi yuran RM70 tetap kene baya beb, kalo tak korang menapaklah dari Melaka ke Kampung Raja. Batians yang pergi hanya Yuz, Apis, Ariel, Zaipool, Mia dan Liza. Yang lelain dah katam kot G7!

Kami juga nak ucapkan banyak time kaseh kepada Abang Ali dan klorga, Abang Saad dan Klorga, Abang Hasan juga Encik Sab! Time kaseh bebanyak gak kepada student drp. bebudak KEREX (si Rusdi kata budak belagak/kerek) tapi diorang tak kerek, tolong kita jadik runner kat depan beb. Bebudak SUKSIS (John lead kat tgh) dan kite ni Ariel, Yuz dan aku jadik sweeper (balik last... kol 10 mlm) huhuhu....

Syabas dan tahniah kepada semua...
Ada masa aku load gambar kite kat blog ni. Kengkawan jgn lupe.. emailkan aku gambar kat sana semue... leh kita kongsi imej, boleh bro?

4 comments:

  1. Best giler beb! Gugi sape x pegi.... ingat panjat gunung makan megi jek! Tapi kuali piok belange seme angkut bwk atas...makan dah macam kat warung!!!! yg paling best kat puncak! cuaca paling baik...clear!

    ReplyDelete
  2. Sorry laaa...wa x dpt joint...lain kali wa nak ikut lu org....buleh kaaa?

    ReplyDelete
  3. time kacih..time kacih bro....
    walaupun pengalaman menjadi sweeper kali ni amat menyeksakan...
    tapi semuanya terubat bile tengok blog lu ni bro...

    ReplyDelete
  4. best...... kenagan yang takkan di lupakan sampai bila2 TQ for pegurusan bagi rombongan cik timah ke yong belar.tq for all.

    ReplyDelete

Apa komen anda?

Powered By Blogger